onsdag, juli 16, 2008

jo, alltså vad jag skulle sagt...

Och så blir det kväll och jag har hunnit smälta incidenten ännu lite till. Och nu är jag snarast arg. Borde, i stället för att be om ursäkt, sagt till på skarpen att människan fick skärpa sig och sluta vara paranoid och barnslig på samma gång. 


Ja, gud vad det är kul att älta sånt här! Jag ska sluta, jag lovar. (Men nu vet jag till nästa gång.)


3 kommentar(er):

Anonym sa...

Jag vill bara tillägga att jag har ju faktiskt haft dig som arbetsledare typ på den gamla goda hartiden, och jag tyckte du var alldeles ypperlig! Så skööönt med någon som vågade sätta ner foten och faktiskt säga åt folk att göra det de får betalt för. Och jag tyckte INTE du gjorde det på ett dåligt sätt.

Fröken Rim ska få en tjock hudkostym av mig i juleklapp. // Ozzy orkar inte logga in jöööö

Rim sa...

Åååh, Oz! Tack för det!

Du anar inte vad den kommentaren värmer ända in i själen just nu. Det har gått så långt att jag undrar om jag bara inbillar mig att jag är bra...

Anonym sa...

Nej du är sketabra jag vill bli som dig när jag blir stor / Oz