lördag, december 12, 2009

Hemma idag...

Sitter hemma idag och har inget av substans att dela med mig av.

Spelar Mario Kart på DS:en tills jag får ont i tummarna och funderar på att vaxa bikinilinjen, men det känns ju bara så himla onödigt så här års...

Noterar hur mörka mina ögonbryn ser ut på bilden.
Kanske skulle jag ta och färga dem ljusare igen...
Vad säger ni, ser de för ghetto ut till det här håret?




5 kommentar(er):

Erik sa...

Mörka ögonbryn is teh shiet, oavsett hårfärg i övrigt. Om det är nåt jag tycker är undervärderat är det välmarkerade ögonbryn.

k. sa...

Håller med Erik. Det är snygg med markerade ögonbryn. Leave them be.

ed sa...

Jag är för förblindad av det toksnygga DS:et för att märka ögonbrynen.

hejdetärrasmus sa...

bryn dem sakta i smör.

(no expense)

Mimmi sa...

Haha sadar har jag ocksa suttit, sa jag blev alldeles om i tummen da hade jag antligen varvat spelet!

Kul med en till i Tokyo : ) Inte sa ofta jag stoter pa bloggar me andra som ar har trots att det kryllar av svenskar..