onsdag, december 09, 2009

Nu är det jul, uti vårt hus...

Kolla, jag har gjort julfint!
Det är alltså en sån där fin julblomma (som jag för tillfället glömt vad de heter) på bordet också, men det syns inte för min kamera är... tja... lite skruttig.
(Kära Tomten, jag önskar mig en ny kamera i julklapp...!)

...och de gamla fina björkgardinerna (som nästan fick mig att börja gråta av hemlängtan när jag först såg dem på IKEA) som förut hängde på väggen har nu blivit gardiner.

Kanske borde julpynta gitarren också... eller vad säger ni?

4 kommentar(er):

Jakob sa...

Julpynta gitarr? Så här kan man göra det :)

hejdetärrasmus sa...

Julstjärna, vännen. Det är ett bra namn, för det är lätt att komma ihåg.

Anna sa...

Snygga gardiner!
Jag har varit gardinlös i snart 3 år. Kände plötsligt att jag hittat gardiner till ett av mina fönster. Blir till att åka till Ikea i dagarna.

Rim sa...

Rasmus, jag var så jävla trött igår att jag tänkte att det omöjligt kunde heta julstjärna... En julstjärna hänger man i fönstret ju... väl? Eller?
Gick och la mig klockan 21.