fredag, december 18, 2009

Sansade mig...

Tänkte titta in på ett cocktailparty som började klockan 20 i kväll, men sansade mig i slutändan. Det blir nog lite tufft att komma upp klockan 04 i morgon om jag inte går och lägger mig i ordentlig tid, särskilt med tanke på att jag gick upp klockan 05 i morse på bara 4 timmars sömn...

Stannar hemma i stället och äter ost...!!!


5 kommentar(er):

Anna sa...

Inte en endaste som kommenterat pepparkaks, sushi och ost inläggen. Själv säger jag MUMS!!

Jakob sa...

mmmm pepparkakssushi ...

Nikku sa...

Eftersom du inte äter sushi i japan så ska du få följa med till partille och ett nytt grymt ställe. Eller om vi bara fixar take away.

Anna sa...

Nikku: Berätta! Ett nytt grymt ställe i Partille? Jag har missat.

Rim sa...

Roligt!
The New Sushi Era begins in Partille!