söndag, december 13, 2009

Snabba ryck!

Ni vet det dära mötet jag inte tänkte komma rödgråten till häromdagen? Det var ett möte med min HR. I veckan som gick har jag förmedlat till alla mina chefer att jag vill byta lag. Hoppa över från avdelningsledarteamet till visual merchandiserteamet och gå upp klockan fem varje morgon för att matcha om avdelningar dagarna i ända.


Idag när jag kom till jobbet meddelade min butikschef att han ändrat mitt schema. Jag ska jobba i VM-teamet nästa vecka. (Antar att han vill se om jag pallar... little does he know att jag jobbat i VM-team längre än hela VM-träningen i både Hong Kong och i Norge, men hey, en vecka med VM:arna tackar jag inte nej till...)

Och sen inser jag att nästa vecka är i morgon.
I morgon klockan 6:30.
Och jag hade sena skiftet idag.
Förvänta er inga stordåd sådär första dagen bara...
Möjligen är jag en liten zombie i morgon bitti...

5 kommentar(er):

k. sa...

LYCKA TILL!!

hejdetärrasmus sa...

vad roligt! nu har du fått en ny vän och så kan du lära dig språk!

Pontus N sa...

06:30 är lite tidigt. Nu kommer du behöva dra ner på tequilakvällar och sena taxifärder hem. Det kan ju komma något gott ut av det. När slutar du om dagarna? 15:30? Det är ju i så fall guld! Nu kan du shoppa slut på pengarna redan innan hyran dras!
Jag är på ett knäppt humör, ursäkta om du inte kan tyda om jag skämtar eller är bitter... vet inte själv. haha! Eller nej...

Jakob sa...

Haha jag hatar livet lol! Eller nej ...

Rim sa...

Hahah, vad hände? Blev ni smittade av min sömnbrist?
Aldrig att jag drar ner på teqiulakvällar.
Majoriteten av tequilakvällar inträffar faktiskt när jag måste gå upp klockan 5 morgonen därpå.