tisdag, december 15, 2009

Om pepparkakor och hångel...

Var ledig idag, och efter gårdagens tequilahävande på ROOTS i Shibuya, på en fest av och för H&M-folk, där jag träffade folk jag saknar som fan, bestämde jag mig för att stanna hemma idag och glasera pepparkakor till barnen på min våning.


Nu har jag visserligen flytt bottenvåningen den här veckan, till förmån för VM:ande på tredje våningen, och tamigfan så kul jag har! Jag jobbade själv i går och röjde runt som fan!

I övrigt hade jag världens chans till hångel nyligen (inte på H&M-festen alltså), men fegade ur.
Inte likt mig.
Kanske borde börja gå runt med en mistel i fickan som jag kan dra upp när jag behöver en förevändning att hångla upp folk. Seriöst, gott folk, man kan dö av hångelbrist om man inte passar sig!

Faktiskt tänker jag nog önska mig hångel , och en ny kamera, i julklapp av Tomten, bara för att vara på den säkra sidan...

0 kommentar(er):