söndag, december 20, 2009

Mardrömsflytt!!!

Igår på eftermiddagen hälsade vår butikschef att vi måste samla all REA på herravdelningen på ett ställe, i stället för att ha det utspritt på två ställen som det är nu.

Och eftersom jag var den enda i VM-teamet som jobbade både igår och idag tillbringade jag således min sista dag som VM, för den här gången, med att göra en flytt som skulle fått även de rutinerade VM:arna att bli nervösa... "Vi klarade oss på håret!" vill jag säga, men ärligt talat låg herravdelningen fortfarande i kaosets svallvågor när dörrarna öppnades för de första kunderna...

Firade med att dricka en massa öl, och snacka en massa skit med mina fina kollegor från olika golv efter jobbet.

Nu är jag lite småfull, och på vägen hem köpte jag en hel Vienetta-glass. Eventuellt hallucinerar jag, men jag tror banne mig att den ligger och ropar på mig i frysen...
Mmm... glass...

0 kommentar(er):