torsdag, september 20, 2007

Äpplen - för det är jag värd!

Jag köpte en ny iPod, en Classic, som de numera heter, på 80 gig idag.

Fortfarande 60 gig ledigt, men jag laddar ner tysen podcasts, videopodcasts, så vi får se hur länge det räcker. Det är alltså på riktigt tysen podcasts, eller 1019 stycken om man är nogräknad. Eftersom jag har så mycket plats tänkte jag att jag lika gärna bara kunde dra hem allt som verkade intressant. Det är ett sjukt smidigt sätt att lära sig saker! Tidigare har jag haft två podcasts jag lyssnat på och det har varit japanesepod101 och Bill Maher.

Nu tillkom en miljon kinesiska podcasts (i och med att jag åker till Kina i oktober), en massa Comedy Central och så hittade jag dessutom Ricky Gervais... slängde in lite biologi och psykologi också, och en massa andra grejer som verkar onödiga, men jag kan ju lika gärna ta hem allt jag tycker verkar intressant och om det skulle visa sig att jag inte gillar det så har jag en nyrengjord deleteknapp som bara väntar på att skitas ner igen...

0 kommentar(er):