onsdag, september 12, 2007

Till alla brudar

Spring och skaffa en mooncup.


Jag ber om ursäkt för att jag har dröjt med att sprida det här. Jag har haft en i ett halvår och den rekommenderas varmt. Den som uppfann den här har fattat precis. Sluta rynka på näsan och beställ på en gång.

5 kommentar(er):

k. sa...

Jag beställde förut!! Den skickas till italien. TJOHOOO!

Anonym sa...

Gud vad häftigt, du bor alltså i Tokyo?! Här måste jag läsa mer...stjäl med mig din länk på en gång.

Jag hoppas att det var så dem tänkte, men jag är rädd att dem tyckte att jag var lite halvgalen, men det bjuder jag på isof.

tanja sa...

Tack för tipset!
Tänk på alla hundratals kilo of plast vi slänger, vilket kan unvikas nu. Impressive!

Anonym sa...

jag har funderat på det länge, skrev om den för ett tag sen men vette fan; om man inte blöder massor då, skaver den då?

Rim sa...

Skaver ICKE! Var obekvämt första gången tills jag insåg att man inte behövde den där pinnen, som man ska klippa av till önskad längd, alls, och numera är det så att har jag inte mensvärk så glömmer jag att jag har mens helt och hållet.

Och inte fan råkar man ut för att man har glömt packa ner bindor eller tamponger eller whatever och måste gå runt och vara ängslig för det en hel dag heller! Skitsmart!