torsdag, augusti 07, 2008

"By the way, it's ok to be gay..."

Jomensåatteh, om man ska på spa i Göteborg så rekommenderar jag inte Göteborgs Spa. Kanske är det för att en är van vid lite mer serviceanda, kanske är det för att en har lite höga förväntningar, men det kändes inte särskilt lyxigt alls faktiskt. Jag orkar inte gå in på detaljerna, men snålt är ett ord som jag tror skulle passa bra i sammanhanget



Allt är inte bara hemskt dock, fick en god pratstund med min mor, som i förbifarten ville låta mig veta att det var ok om jag var lesbisk eller sådär. Så nu har jag ett get-out-of-jail-free-kort om jag skulle komma hemdragandes med en brud nån dag. Hur många brudar skulle inte vilja byta morsa med mig just nu, undrar jag?

7 kommentar(er):

Erik sa...

:-D

Jag är inte säker, men jag tror din mamma syftar på att hon vill se en pojkvän. Jag har hört talas om liknande sätt att få fram det på förr.

Rim sa...

Nehej du, så är det inte.
Kan jag lova.

hejdetärrasmus sa...

det kan jag också lova. rims mamma är tuffast i världen. och att hon använde termen 'eller sådär' är ju bättre än bäst. jag tror jag ska börja använda mig av den.

Anonym sa...

Såg en dokumentär häromdagen som handlade om två tjejer som blev kära. Fast den ena bodde i Asstraalien och den andra i England, och hon som bodde i England var 31 och hade inte kommit ut för sina föräldrar. Men när hon väl gjorde det blev hon utslängd, och hennes pappa sa att han och hennes mamma alltid kommer ha en sorg i hjärtat för att hon var lesbisk. Så hon tvingades typ välja mellan att förneka sin läggning och leva ensam hela livet, eller acceptera den och förlora sin familj.

Så yey din mamma!

// Ozzy

Rim sa...

Japp. Man kan få hyra min mamma om man är gay eller sådär...

hejdetärrasmus sa...

"mtv: pimp my mum"?

Rim sa...

Eller vad sägs om en Tila Tequila-inspirerad programidé, fast med coola morsor i stället. En massa oälskade kids tävlar om att vinna en ball mammas ovillkorliga kärlek...