torsdag, augusti 14, 2008

Perfect closing




I morgon är det säsongsstart på H&M. 
Då är det höst. Bara så ni vet.
Hela dagen har det, i H&M-butiker över hela världen,
vikts, storleksordnats och finputsats. Allt ska vara perfekt när butiken stänger.

Så om ni gått och rotat på ett tröj-bord i någon H&M-butik idag och butikspersonalen två meter bort fått nånting som liknar en tår i ögat så är det bara för att de antagligen stått och vikt de där tröjorna till perfekta högar med storlekstejpen i rät vinkel de senaste två timmarna.


5 kommentar(er):

Anonym sa...

Sådär har jag aldrig varit med om att en H&Mbutik sett ut. Kan inte du komma och jobba i Halmstad istället?

Unknown sa...

Vackert med ordning :D

Pontus N sa...

Rim, kan vi inte köra en "pimp my Pon" när vi ses i Tokyo igen? Jag har modet och stålarna men inte känslan och kunnandet för att klä mig som klubbkungen för en kväll. Hjälp mig! H&M ska bli mitt självklara stopp innan varje laserklubbsbesök. Förresten, ligger inte Bruce Lees grav i HongKong? Han var och är min absoluta favorit actionskådis. Tänkte lägga en sandsäck på hans grav som hedersbetygelse någon gång. Eller något lättare...
Yao!

Linda sa...

Allt är så fint i bloggen och det är så spännande med Hong Kong, skriv ALLT om nya livet och om staden! :D

Rim sa...

Cecilia: Nej. ;)

Jonas: Ja, det ger en viss pervers njutning, faktiskt.

Ponchan: Vi kör en deal: Jag pimpar dig, H&M-stajl (eller, jag kan förresten pimpa dig med massa annat också. Vi har ju faktiskt världens störtskönaste grabbmode i Tokyo... när vi väl kommer dit.), och du kan pimpa min, ännu icke existerande, boning.

Linda: Tack, tack, tack! Så fort jag får sett mer än hotellrummet och insidan av min H&M-butik ska jag blogga järnet! Lovar.