fredag, augusti 22, 2008

Tyfonledigt!

Tyfonledigt = stanna hemma med Simpsons och Bob Marley och äta sig in i ett matkoma.  Har jag inte gått upp 3 kilo till imorgon har jag inte gjort det här på rätt sätt.

3 kommentar(er):

Emilie sa...

jag lyckades vara tyfonledig en endaste futtig liten gång när vi bodde i tokyo. EN GÅNG. PÅ TRE ÅR. hallå.. men snö-lediga var vi desto oftare! lite slask på marken är ju livsfarligt, som känt.

jag gillar att höra hur du har det där borta.. hong kong känns lite mer exotiskt än tokyo, typ. men när bär det av till bästa staden i världen??

Erik sa...

Niceigt med ledighet. Sån där oförhappandes ledighet vill jag minnas man hade på högstadiet, när inte lärarna kom i tid (efter tio minuter eller ngt sånt). Gött hursomhelst.

Rim sa...

Ja, visstfan fick man det! Det hade jag glömt! Men en av jordens största besvikelser vid det perioden i ens liv var när läraren kom efter 9 minuter...

Ingen vet när jag åker till Tokyo. Kanske december, kanske januari...