tisdag, augusti 12, 2008

Man ska inte lägga sig för tidigt heller...

Igår natt: Låg vaken flera timmar innan jag somnade. Försov mig eftersom jag ställt, men glömt sätta på, väckarklockan. (Klassiker!)

I natt: Lägger mig 22:30 för att "ta igen förlorad sömn". Vaknar 01:30 och undrar om det inte är dags att gå till jobbet snart? Nu sitter jag här, två timmar senare och bloggar av hjärtans lust för att se om jag inte blir sömnig. Hittills har jag mest lyckats med att bli hungrig.

4 kommentar(er):

hejdetärrasmus sa...

nu är det väl iofs lite sent, men en varm soppa får alltid mig att slockna. det behöver inte vara så mycket i den, lite udon eller så. det är lite som te fast utan uppiggningen. dvs man blir trött.

k. sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
k. sa...

Annars är varm mjölk en klassiker

Rim sa...

Roligt, för det var precis vad jag gjorde. Misosoppa alltså. Somnade igen runt 05:30, och då var det bara en timme till jag skulle gå upp.

Sammanlagd sömn i natt: 4 timmar.