tisdag, augusti 12, 2008

"Om man går upp mitt i natten har man ju ett visst försprång..."

Nu trodde jag att jag skulle vara trött på jobbet idag, men fyra timmars sömn gör att jag förvandlas till någon form av supereffektiv version av mig själv. Det kanske inte var sömnbristen, men det faktum att jag inte riktigt lyckades somna om när jag vaknade vid 01:30. Lite som att gå upp jättejättejättejättejättetidigt.


Jag har inte sett någonting av staden alls än, men jag har haft så roligt på jobbet att jag kom på mig själv med att tänka att "Hong Kong är en väldigt fin och rolig stad! Jojomen. Väldigt fin och rolig minsann." Ha roligt på jobbet, annars är det synd om er!

Och på vägen hem svängde jag förbi Jackie Chan-gymmet för att bjuda mig själv på en banansmoothie. 
Flyga vägg!
Mmm. Smoothie.
(Jackie Chan går säkert upp innan han ens gått och lagt sig.)

2 kommentar(er):

hejdetärrasmus sa...

stackars jackie missade varningskonen om det hala golvet och kommer få jätteont när han träffas av ett 'd' rätt i ansiktet. (bonus till kineserna för varningsformuleringen som för den oinitierade ser ut att betyda 'lilla hjärtat, jorden halkar')

tips till uppdaterade i-landsproblemslistan: 'jag har för stora bröst' (ang. din exposé häromveckan)

Rim sa...

Haha, det gör den ju!!!
Lilla hjärtat, munnen skrattar!