torsdag, januari 14, 2010

FEED ME!



Jag är hemma med halsont på min lediga dag.
Vill att någon ska komma och laga fin mat åt mig, men det räcker tydligen inte med att bara önska, så jag springer ner till 7-eleven och köper kryddiga Tom-Yam färdignudlar.
Och glass!
Och kollade på nyaste Project Runway på Project: Free Tv.

Och whaddaya know?
Det funkar.
Lite.

Behövs nog mer glass...

Gå in på epicute.com om ni vill se fler bilder på rolig mat!

5 kommentar(er):

Jakob sa...

Glass är alltid en bra idé. Jag kan även rekommendera http://www.insanewiches.com/, ett liknande koncept.

Pixie sa...

Vilken mysig och rolig blogg du har, hittade precis hit då jag sökte lite tokyo grejer.
Jag åker själv till tokyo i februari, ska testa på att bo där lite, helt själv! Läste i ett av dina tidigare inlägg att du gymmar där. Jag skulle vilja fortsätta med min träning då jag är där. Är det svårt att köpa gymkort för bara några månaders tid om man inte är japansk medborgare? Några tips på bra gym runt shinjuku/harajuku området? Tusen tack för hjälpen!

Rim sa...

Hmm... jag har faktiskt aldrig tagit mig så långt som till att bli medlem på ett gym. GOLDS GYM i Harajuku är rätt populärt, och vill man inte skriva upp sig på ett halvår kan man ta ett prova-på medlemsskap på 2 veckor. Är dock inte säker på hur det funkar om man inte har ett japanskt uppehållstillstånd.... :S

http://www.fitnessjp.com/074_336_golds+gym+harajuku+tokyo

Om du googlar lite hittar du säkert någonting bra!

Unknown sa...

Tipness i Shinjuku är mitt tips.
Kostar ca 12 000y/mån
http://tip.tipness.co.jp/

Rim sa...

Tipness är bra, men de har tyvärr en strikt "inga tatueringar"-policy.