måndag, januari 04, 2010

Nachoburgare!!!!




Sprang runt på stan med lillasyster idag när vi båda börjar bli lite griniga. Efter en halv minuts överläggande kommer vi fram till att we can has cheeseburger och styr kosan mot McDonalds i Nordstan. Det blir ingen cheeseburgare, men en nachoburgare (någon har kommit på idéen att lägga ett gäng nachochips på en hamburgare alltså).
McDonalds står ganska långt ner på listan över ställen att äta goda hamburgare på, men den här hamburgaren är ett genidrag, om ni frågar mig.
Jag röstar för att alla hamburgare, överallt, i framtiden, ska ha nachos på sig.

8 kommentar(er):

My sa...

I labu, labu din look: NY, sent 70-tal, du käkar en hamburgare efter Studio 54.

Moa sa...

Hm, inte så förtjust i hamburgare, men den där får man nog ta och pröva xD

Oh! Och måste bara säga att jag tycker du verkar helt awsome OwO x3

Rim sa...

Moa, tack!
Ja, prova nachoburgaren! McD är långt ifrån duktiga på hamburgare, men man kan nog strö nachos över vadsomhelst och göra det godare!

My, I labu. labu din kommentar! Tänkte aldrig på att man kunde associera så till den stilen. (Nu antar jag att du syftar mest på frisyren, va?)

Rim sa...

Förresten, Moa, det går inte att kommentera på din blogg...!

Frigolit-flickan sa...

Va? Men neeeej D8 Jag som äntligen lyckades få till designen xD

Rim sa...

Hehe, Moa, nu har du hemlig profil, så det går inte att komma in på din blogg genom att klicka på ditt namn längre...

My sa...

Frisyren, ögonmaken (ser lite silvrig ut) och pälsen!

Frigolit-flickan sa...

Hrm, dagens teknik x'DDD
Så, nu ska det väll vara fixat!
...fattas bara att jag råkar ta bort hela bloggen .__.''