lördag, januari 09, 2010

Say your good byes and fly away

Hejdå fina syster, nyponsoppa, ekologisk mellanmjölk, tvillingbarn, finaste vännerna, risgrynsgröt, semlor, fortfarande mörkt klockan 8 på morgonen, minusgrader, friskaste luften på jorden, cafékultur, språrvagnar, stombussar, korkade västtrafikkort (som man måste betala 50:- i pant för och aldrig hinner återlämna), snö, slask, mina fina skor som jag köpte men sedan lämnade tillbaka. Hejdå svensk mobil, skitdyr alkohol på krogen, frukt som inte kostar skjortan i mataffären, halvdan service, lösgodis, toaletter som kostar 5:- att använda, mellandagsrea och fullspäckat fikaschema.

Nu åker jag tillbaka till Japan!

8 kommentar(er):

Nikku sa...

Farväl Rim! Det var grymt att se dig igen och jag kommer så fort jag kan för att återigen få uppleva dyr frukt, bra service, och billig sprit på krogen.
KRAAAMMMMM

Summer sa...

Rim, menar du att alkoholen ute på krogen är mycket billigare i Japan än här? :D, aawsome isåfall. Ha en trevlig resa. Peace out

Marie-Louise sa...

Så typiskt att vi åker om varandra!
Men, I'll be back.
Välkommen hem...

Jessica sa...

Hej! :) Jag undrar om du skulle kunna göra en videoblogg? :D
Skulle uppskattas mycket!
puss

k. sa...

Jag saknar dig redan... <3

Jakob sa...

Jag saknar dig också! Trevligt att vi hann ses!

Rim sa...

Saknar er också!
Kanske att jag videobloggar litegrann snart, faktiskt!
Håll utkik!

Rim sa...

Och ja, Summer, i väldigt många fall är alkoholen billigare på krogen här...!