onsdag, oktober 31, 2007

Vakuumförpackarskola

Ja, alla mina inlägg i minst en dag till kommer handla om packning. Hurra, vad glada ni blir!

Idag har jag åkt på flyttstress ali baba och börjar allvarligt fundera på hur fan jag ska få med allt. För att roa mig själv åtminstone lite har jag vakuumförpackat saker. Jo, ni läste rätt. JAG har vakuumförpackat mina kläder. Skitfiffigt plus att alltid ser jävligt skojigt ut. Tillplattat.

Det går till så här: Först köper man vakuumförpackningspåsar i 100-yens butiken. Sen stoppar man kläder och dylikt i dem och avslutar med att sticka in dammsugarmunstycket i påsen och suga ut luften. Hepp! Nu blev allting platt! Synd bara att allting inte väger speciellt mycket mindre trots att det tar mindre plats... det hade varit ännu smidigare...

0 kommentar(er):