tisdag, oktober 02, 2007

Många bollar...

Jag vill starta ett japanskt band. Nu!

4 kommentar(er):

KuriÅsa sa...

Idag borde du bo i Sverige, för idag går en nyhet om att SSU varit på kurs i Bryssel och kletat ner ett hotellrum med bajs. En gång i timmen får man höra en snubbe intervjua en grå farbror om det. Han säger BAJS i var tredje mening ungefär.

Och Ozzy skrattar. Moget.

q sa...

glhf. lägg upp nån låt när ni kommer igång, så man får höra er. ;)

Rim sa...

AAaaahahahaha!!! Det är larvigt att vara mogen!

Förresten har jag hittat en ny bajskompis i Tokyo. Fint hur människor med kiss- och bajshumor har lätt att umgås, tycker du inte?

Och hela den kvällen jag var i Nichome slängde jag ur mig ett "bajskorv" så fort nånting inte var på topp (Till exempel när det är trångt och man inte kommer fram, om jag tappar nånting, och i övrigt när andan faller på, vilket den gör rätt ofta) mest för att jag visste att ingen skulle förstå.

Bajskorvskompisen lärde några japanska vänner att säga "bajskorv" också... fast det blev mer "bajskolv". Fortfarande kul.

q sa...

bajskolv. otroligt roligt.. (arbetskolegorna kollar mystiskt på mig när jag roflar) /q