onsdag, april 09, 2008

I Shibuya! SHIBUYA!!!

Kommer ni ihåg Shibuya? Shibuya som jag älskar, älskar, där jag kan ställa mig och titta på folk som trippar, hastar och släntrar över Shibuya Crossing i tusental åt gången och bara vara nöjd över att få finnas till? DÄR ska vår tredje butik ligga.


Jag skriker av lycka inombords när jag tänker på att jag om ett år kanske (förhoppningsvis!) ska få anledning att befinna mig där varje dag! Hösten 2009 öppnar H&M sin dittintills största H&M-butik i Japan på 3000 kvadratmeter! Jag kan inte blogga mer, så upprymd är jag! Alla meningar måste sluta med utropstecken!!! Vänta er en bloggare i kroniskt exalterat tillstånd! 


4 kommentar(er):

KuriÅsa sa...

Fan va fett! Jag ska börja spara pengar redan nu så jag kan komma till dig i Tokyo och handla på HM.

Linda sa...

GRATTIS! Jag kommer förbi och säger hej och köper kläder av dig sedan då :)
Har du sett det här? http://www.youtube.com/watch?v=MOV2i_JTfnU&feature=related

Marie-Louise sa...

Hej Rim!
Vad coolt med en tredje butik i Shibuya. När åker du tillbaka till Tokyo för att börja arbeta?

När jag var i Shanghai nyligen träffade jag din vän Laikim. Vi började prata om H&M och då kom jag att tänka på att jag läst din blogg och så visade det sig att ni kände varann. Supergullig tjej Laikim!

Ha det bra, från Roppongi!
Marie-Louise

Rim sa...

Ja, det ÄR jättecoolt att vi får en butik i Shibuya. Det kommer bli en enorm butik och jag misstänker att den faktiskt kommer spela stor roll för hela H&M-koncernen. Det är sjukt ball att tänka på!

L & O, ni får jättegärna komma och handla hos mig!

M-L: Vilket jävla sammanträffande! Lai-Kim är störtskön!