tisdag, april 15, 2008

Poll!

Ojoj, nu testar jag en grej här till höger. Vill veta hur många av er som varit i Japan eller planerar att åka dit, eller om ni bara hittade till den här bloggen för att ni sökte på "hata Japan!" Man får välja flera svarsalternativ om man vill. Rösta!

5 kommentar(er):

Anonym sa...

du tror inte dom vill ha en som jobbar på h&m i tokyo, som inte pratar någon japanska överhuvudtaget? ^_^
vill så gärna dit igen, men antar att det är svårt att få visum och jobb.

tanja sa...

Rim,

Jätte GRATTIS till HK, det är ju SÅ häftigt !! Vilket liv du har, rena fyrverkeriet:)

fråga 1. varför har du ite "...ÄR i Japan" i din poll. jag kan inte polla då...

fråga 2. Du som klubbat genom hela tokyo, kan du rekommendera en kul klubb i Shimo-kita.

hälsn från din favostad.

Anonym sa...

Tänkte säga samma sak som Rim.
www.myshica.com

Rim sa...

Anonym: Japanska är inte så svårt att lära sig som man tror. Ge det ett halvår, ett år på universitetet så är du på god väg!

Tanja: För att svara på fråga 1: Det tänkte jag inte på! (><)

och 2: Nja, jag har bara varit på ett enda live house i Shimokita, och det kommer jag inte ihåg vad det heter. Shimokita ska krylla av live houses, men hur det är med klubbar vet jag faktiskt inte riktigt.

Rim sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.