fredag, april 25, 2008

Här kommer ni ifrån:




146 stycken, alltså majoriteten, befinner sig ingenstans när de läser min blogg, och är således folk som surfar in från yttre rymden. Låt oss anta att det är utomjordingar.

Så då undrar jag:

1) Hur är läget?

2) Ni är väl inte här för att invadera oss?

3) Varför är ni så dåliga på att skriva kommentarer?

5 kommentar(er):

ajja sa...

1) Hur är läget?

Bra! Det är ju fint ute :)

2) Ni är väl inte här för att invadera oss?

Nej nej!

3) Varför är ni så dåliga på att skriva kommentarer?

Alla är slöa?

Pontus N sa...

Jävla skitmorgon! Jobb hela helgen och redan trött. Men inte är jag bitter. Jag skriver dig en komme i mitt soligaste tillstånd! Halleluja, underbara framtid! Nä, fy vad jag vill sova. Undrar om dessa utomjordiga "bloggläsare" råkar ut för hatbrott ibland? Vilka rasistord används för utomjordingar egentligen? Det kanske är dags att fundera på det så att vi har en åtgärdsplan i bredskap när Nasa kommer hem med första skyttellasset från nån nedsupen trädplanet. Hmm, jag borde gå nu.

Anonym sa...

jag antar att jag är en av utomjordingarna, så jag svarar;

1) Det är bra! Ser Kurt (matteläraren på chalmers) ibland, så hur skulle det kunna vara annat...?

2) Jag tänkte inte invadera någon, inte ens med kommentarer :$

3) Kommer sällan på något bra att skriva, men det är iallefall roligt att läsa din blogg (:

Anonym sa...

Jag heter Ozzy och är hög på endorfiner och smärtstillande medicin. Jag känner mig ungefär som en fluffig svävande figur just nu. // Ozzy vad bra att jag sa det igen

Anonym sa...

1) Jotack fint, vi knarkar piller och endorfiner

2) Jo. Vi vässar lazerzvärden nuvv.

3) Vi är rädda för att avslöja våra invasionsplaner av misstag av misstag av misstag