onsdag, april 23, 2008

Så här många av er...

...har varit i Japan.
27 (51%)

...har inte varit i Japan.
6 (11%)

...ska åka till Japan snart.
10 (19%)

...vill åka till Japan nån gång.
18 (34%)

...har ingen särskild lust att åka till Japan.
4 (7%)




Det är en överraskande stor andel läsare som har besökt Japan måste jag säga... och kanske fortfarande befinner sig där eftersom jag inte hade med det som svarsalternativ av någon anledning. (Någon anledning= om jag inte är i Japan så är nog ingen annan det heller... Eeeh...) Men jag lovar att en dag återvända och återupprätta den här bloggen till dess forna glansdagar då den bara handlade om Tokyo, Tokyo, Tokyo (det finns mycket man kan säga om Tokyo) i all oändlighet... Men innan dess kanske ni får stå ut med att jag flyttar till Hongkong och fortsätter blogga därifrån.

Innan jag avslutar det här inlägget måste jag bara tillåta mig själv att undra vilka fyra människor det är som, inte ens hypotetiskt, har någon särskild lust att åka till Japan.

Varför? Vilka är ni? Hur kan vi vara så olika? Jag vill veta!

3 kommentar(er):

Erik sa...

Kan det vara samma folk som ropar "Nej!" när [sätt in valfritt bandnamn här] frågar publiken om de är med/har kul/mår bra osv etc?

Rim sa...

Ah, så kan det ju förstås vara! Ingen jag känner vill inte åka till Japan.

Anonym sa...

Det är inte så att jag promt inte vill åka till Japan. Bara det att det finns andra ställen som jag hellre skulle åka till.