måndag, april 28, 2008

Gör någon glad idag. Närmare bestämt: Ozzy.

Min vän Ozzy knarkar smärtstillande, men har fortfarande ont i "höger röv". Stackarn. Gå in på hennes blogg och skriv en uppmuntrande kommentar eller bara ett "hej" så hon blir gladare!

4 kommentar(er):

Pontus N sa...

Vafan! Jag har ju genomlidit samma sak som Ozzy! Jag testade många olika knark kombinationer under 1 månad när jag återhämtade mig från diskbråk. Jag har lite Citodon kvar om du vill prova Rim? Även Tradolan bringar lycka i tillvaron, jag har en karta kvar. Kom och knarka vettja!

Rim sa...

Haha, jag kommer på studs, bror! Vi kan dra hem till Ozzy och ha knarkfest!

KuriÅsa sa...

Pontus, Tradolan äro djävulens påfund! Det var det knarket som fick mig att kräkas hela vägen från Jönköping till Göteborg och sen från centralen till min läga. Uuuurrrrrsss. Citodon är bättre. Jag har två askar Tradolan kvar om du blir sugen förresten.

KuriÅsa sa...

Och för övrigt var det ett väldigt snällt och rart inlägg av dig Rimchan :O) Jag har fortfarande ont i höger röv. Den jäklas som attan när jag promenixar.