måndag, april 28, 2008

Vroom!

Den här helgen har gått alltför fort. Jag har inte riktigt hängt med. Hur blev det söndag? Måste jag tillbaka till jobbet i morgon? Jag gillar mitt jobb, helt klart, men... jag hade inte tackat nej till en extra dag ledigt.


Och nästa vecka är det plötsligt maj månad. Sju månader har gått sedan jag kom till Norge och det är möjligt att jag kommer befinna mig i Hongkong om mindre än två till. Men jag vet fortfarande inte hur det kommer bli med det... Det känns lite konstigt, måste jag säga... att inte veta alltså...

Hur är det med er? Vet ni vart ni kommer vara/vad ni kommer göra om två månader?

4 kommentar(er):

Anonym sa...

nej // ozzy

k. sa...

om två månader kommer jag vara på väg hem från italien..

Erik sa...

Jag kommer förhoppningsvis ha skrivit klart min magisteruppsats, och sommarjobbar för fullt för att spara ihop lite pengar till Egyptenresan jag tänkt mig framöver.

Anonym sa...

jag kommer ha lämnat tokyo. bajs.