onsdag, april 23, 2008

Träningsprogrammet

Ååååååh, frustrationen!!!!!!!!!!


Var på gymmet för att köra igenom ena halvan av träningsprogrammet jag fått. När jag tagit mig igenom halva var jag på gränsen till tårar i frustration. Det var för svårt och för tråkigt. För många fria vikter, och jag haaaatar såna där sträck-fram-ena-benet-och-böj. Jag hatar dem så mycket att jag tog bort dem från mitt förra träningsschema, Och de ger mig ont i knäna... så det så... 

Jag gillar inte mitt nya träningsschema. Jag gillar det inte alls. Jag ger det två veckor, om jag fortfarande hatar det då så kastar jag det åt helvete...

3 kommentar(er):

Erik sa...

:-/

Skippa gymmet och kör maskindans ist. Bra mkt roligare plus att det finns lite gemenskap dansare emellan. Och ja, det ger tränad mage. Åtminstonde när man kommit upp någon nivå. http://youtube.com/watch?v=57HF6rHQGe4

Rim sa...

Oh, I wish!

Men maskindansträningen testas just nu på två center som jag aldrig hört talas om.

Fast missförstå mig rätt nu, jag är frustrerad för att jag egentligen brukar tycka att det är kul att leka med maskinerna i gymmet. Och om det är nånting man inte ska känna efter ett pass på gymmet så är det frustration! Vilket är ännu mer frustrerande!!!

Men jag kanske kan hoppa på lite andra klasser som har dans... det har jag faktiskt inte provat ännu...

Erik sa...

Nah, jag syftade mer på arkadhallar än träningscenter. ;-)

Om jag fattat allt rätt är du i Oslo, så det är bara att släpa sig till Megazone, ligger på Møllergata 24, och ta med en bunt tior.

Annars är det väl mest att leta reda på rätt center. Har jag förstått det hela rätt rör det sig isf om en bunt plattor i grupp, och det är nog inte helt fel det heller.