lördag, maj 31, 2008

Dagens dilemma

Jag har köpt vindruvor som jag vil äta Men Men de har svarta prickar i skalet allihopa. Läskiga svarta prickar. 

2 kommentar(er):

Pontus N sa...

Fuck yeah! Jag har hittat nattou i stockholm! Jag är så jävla ignorant, korkad och tråkig att jag inte brydde mig om att kolla upp vad storstaden hade att erbjuda Japan-väg. Nu, ett halvår försent så får jag reda på att jag kan köpa Nattou på så mycket som 3 olika platser här! Och en av dem ligger på gångavstånd ifrån min domän. Även カレー、焼きそば och allehanda godis har inhandlats. Jag beställde till och med en riskokare på internet bara för att få så bra japan-ris som möjligt till min カレー. I´m in heaven Rim, fuck yeah! Kom till stockholm den 1 Juli vettja, då är det nästa och sista klubb shibuya. Godnatt.

Marie-Louise sa...

Hej Rim! Yes of course! jag är också gammal Lisebergare. Började 2002, körde jukebox, spinrock, kålle, bergbanan m.m m.m... Jag hörde att du och Lajkan var små gröna kaninas, stämmer det?