fredag, maj 16, 2008

:(

I måndags fick jag, och alla mina teammedlemmar, reda på att de allra flesta ska åka till Hongkong om mindre än två veckor. Beskedet kom plötsligt och de allra flesta blev nog lite överraskade. 


Jag själv ska fortfarande vara kvar till augusti, tillsammans med tre andra. Det känns ledsamt att så många kommer försvinna härifrån. Hela J-teamet har blivit som familjemedlemmar och jag kommer sakna varenda en av dem. Så pass mycket att jag har känt mig lite låg ända sen i måndags. Nån som har ett bra tips på hur man rycker upp sig?

2 kommentar(er):

Charlie sa...

Glass, kakor och klappa en hund? Alternativt ha sex med okänd snygging?

Marie-Louise sa...

Hej Rim!

Gud vad spännnande det låter att åka till Hongkong och jobba. Men ska du vara i Oslo fram till dess? Eller kommer du till Göteborg nåt?

Hälsn. Marie-Louise