söndag, maj 25, 2008

Ok, jag missade några geografilektioner men...

Melodifestivalfinalen har stått på i bakgrunden ikväll. Så kommer snabbgenomgången av låtarna. Jag blir lite överraskad över att se att Israel tillhör Europa. 


Visste ni om det här?!


Jag tycker förresten att Spaniens låt var bäst. Så det så.


Norge var också bra. Charlotte Perelli är läskig.

5 kommentar(er):

Anonym sa...

Tyckte också om spanien =)
Israel är som det mobbade barnet som inte får vara med sinna vänner på rasten utan får hänga i lärarrummet.

Anonym sa...

Meeen Israel tillhör inte Europa, men dom får vara med ändå i schlagervärlden. Vet inte varför.
Jag har missat ALLA låtarna, men brukar vara väldigt inne i det. Men shit vad dom har skrivit på aftonbladet.
KLART SOM FAN att inte Charlotte skulle vinna. Det kan dom väl lära sig - att när nån tippas vinna så kommer dom låååångt ner i botten nånstans.
Och Charlotte ser ut som en häxa. Synd för henne.

Anonym sa...

Nu har ju srael varit med i flera decennier, vilket du borde veta. Alla länder som är med European Broadcasting Union får vara med. Varken Turkiet eller Azerbaijan är för övrigt europeiska länder.

BusyBee sa...

Charlotte ser ut som The Joker... i klänning och med silikonbröst. Oj, min första kommentar och den är taskig mot någon. That's just so me.

Linda sa...

Perelli ser ut som en dragqueen, precis lika mager och överdrivet sminkad som Rickard Engfors. Med skillnaden att Rickard är snygg. För övrigt var Tellier tveklöst bäst!