fredag, december 19, 2008

Bad hair day

På min att göra-lista för dagen:


Gå till doktorn
Städa lite
Börja packa

Jag har så mycket annat jag egentligen vill göra,
men det blir inget särskilt gjort med sånt som har med att gå utanför dörren att göra när man ser ut så här...




Tänk om ens hår la sig platt av sig självt.

Åh! Nu har jag det!!!
Så enkelt.
Så genialiskt.
Fort, fort, var är min hatt?!

4 kommentar(er):

hejdetärrasmus sa...

åhhhh

varför får vissa vara snygga till och med när de ser slitna ut?

det är inte rättvist!

Erik sa...

+1 på Rasmus.

Vore jag tjej skulle jag vilja ha dina dåliga hårdagar vilken dag som helst.

Rim sa...

Men... ni är ju sjuka i huvudet!!!

hejdetärrasmus sa...

ja, jag bestämde mig för att det inte var snällt att låta dig vara det alldeles själv.