tisdag, december 23, 2008

Att skiljas är att dö en smula... Ajjjje!

Och det svider som fan nu när jag har gett bort min gitarr.

GETT BORT DIN GITARR, VAD FAN SÄGER DU MÄNNSKA!!?!?
skriker min hjärna åt mig när jag skriver den första meningen.
En del av mig har inte släppt taget än, tydligen.
Men nu hänger den hemma hos den fantastiska kollegan som hjälpte mig köpa den från första början.
Signerad.
Med början till en låttext, inspirerad av kollegan i fråga, nedklottrad över halva locket
Och aaaah, vad det river i hela mig.
Fin gitarr!!!
Fin kollega också, för den delen.
GAAAAAAHHHHH!!!!!!!!!

Nej.
Nej, jag kan inte sitta här och vara nostalgisk redan.
Det är bäst jag går och packar lite.
Fan.
Fan, fan, fan, fan.



3 kommentar(er):

Jakob sa...

NoooooooOOO!! Jag lider med dig kära Rim. Be strong!

hejdetärrasmus sa...

Jag lider med dig. Jag gav bort en mkt fin gitarr och en ännu finare cykel och tv till ett par i sin tur ännu finare vänner när jag åkte. Det gör ont att vara snäll.

Rim sa...

Och en jävla fin gitarr är det också.
Åååååååh.
Men den får förhoppningsvis ett bra hem hos kollegan.
Gud... jag kommer börja lipa.
så nu glömmer vi det.
Glöm!