tisdag, december 09, 2008

Hardcore kiss

Idag har jag lärt mig att man inte ska träffa doktorn tio minuter efter att man har kissat.

Den hårda vägen.

Men om man råkar göra precis det misstaget kan man hälla i sig 33 cl Pocari Sweat (vätskeersättning med olyckligt namn), 25 cl kaffe på burk, och 0,4 l vatten på väldigt kort tid. Sen mår man lite illa, men har man tur blir man kissnödig efter en 20 minuters promenerande och ett antal jämfotahopp. Det funkade för mig.

Mitt kiss har, för övright, aldrig varit renare.
Jag var lite förundrad faktiskt.
Men jag rekommenderar ingen att prova det här hemma.
Man får faktiskt magknip om man dricker för mycket på en gång.
Det har jag också lärt mig.
Den hårda vägen.
Idag.

4 kommentar(er):

Erik sa...

Erkänn att du valde titeln för att se hur många som snubblar in via google ;)

Rent kiss låter som en bra sak. Speciellt om smutsigt kiss (herregud, en sån term) innebär infektioner upåt njurarna till.

hejdetärrasmus sa...

You don't have to be rich to be my girl. You don't have to be cool to rule my world. Ain't no particular sign I'm more compatible with. I just want your extra time and your KISS

Rim sa...

loidor: Hahhah. Och jag undrar lite hur en hardcore kyss skulle utföras. Vad kriterierna skulle vara och så.
Kanske spruckna läppar, andnöd och... massa tungpiercingar?

rasmus: dina kommentarer är ju roligare än mina inlägg.
Jag gillar det!

Erik sa...

Gör en googling får du se. Jag vill inte besudla min webbläsare med sådant =)