fredag, december 12, 2008

118 julklappar

Nu har jag köpt avskedspresenter till hela min butik.
Det ryker fortfarande lite ur plånboken,
men det är det värt.
Så himla fina är de allihopa.
Förstår ni ens?
Nej.

Tyvärr är max tillåtna gränsen för julklappshandling för 2008 exakt 120 stycken.
Och nu när jag handlat 118 julklappar är det alltså bara två människor till som kan vänta sig en klapp från mig i jul. De andra får nöja sig med en kram (eller två om de varit riktigt snälla).

"We are sorry for any inconvenience caused." och sådär...

Klagomål omhändertas av H&M:s PR-avdelning här i Hong Kong.

4 kommentar(er):

hejdetärrasmus sa...

moomkin nehjiz kramayni, min fadlitch

Anonym sa...

Wooow, vad givmild du är Rim!
Får man fråga vad du köpte?

Rim sa...

Rasmus: Du får så många kramar du vill.
Zofy: Det vågar jag inte säga än.
Tänk om de läser kommentarerna och försöker lista ut det. De är sneaky, de där H&M-folken....
Men jag bloggar upp lite fina bilder sen när klapparna är utdelade...

Erik sa...

Omdu ägnar ett helt inlägg åt att beskriva allt på yoda-svenska finns det inte en chans i världen att de kan lista ut det via Google translator. =)