söndag, december 07, 2008

Gryningspromenad...

Klockan är 05:53
Om fem minuter går jag hemifrån, en halvtimme tidigare än vanligt, för att se om jag hinner promenera till TST.
Hurra för mig och sådär.

Men jag räknar inte med att det kommer upprepas alltför många gånger.
Inte klockan 6 på morgonen.
Men i alla fall.
Hurra för mig.
Idag.

7 kommentar(er):

Anonym sa...

05.30? Varför gör du såhär mot dig själv?

Erik sa...

Jag är avundsjukast, och vill också ha kraften att komma ut 05:30 om morgnarna. Soluppgångar är fina grejer.

Istället går jag och lägger mig 02:30 och somnar 03:30, för att till slut komma ur sängen vid 11:30... Man kanske skulle göra nåt åt ens dygnsrytm?

hejdetärrasmus sa...

men jag gillar när du är chunky! promenera inte ihjäl dig nu.

xoxo

Anonym sa...

varför skriver du så jädrans bra?!

Anonym sa...

För att hon är magisk....
En del säger att hon kan gå på vatten, andra att hon kan ha en plåt med scones färdig, från scratch, på under 15 minuter, och några säger att dom sett hennes ansikte.....ja, dom är bara lyckligare.

Rim sa...

Men gud!
Här kommer man hem.
Helt slut.
Kanske lite döende.
Och så bara:
Tadaaaaaa!
Kärlek i kommentarsfältet!
Tack alla fina.
Och tusen kärlek tillbaka...
Tusen!!!

Rim sa...

Förresten, Nikku...
Vet du om att du har sagoberättarröst?
Jag kan liksom höra den när jag läser din kommentar...