söndag, december 07, 2008

Dagens smygtjockisoutfit, del 2




Turkos tröja, H&M (avd: Hennes) HK$ 99
Cardigan, Initial HK$ 990
Capribyxor, samma som igår
Skor, Initial HK$ 990
Blomma, H&M (avd: Divided) HK$ 39.90
Armband, Neste Stop (Oslo), fått i present

Bra med den här outfiten: Den fladdrar omkring en på ett lurigt sätt.
Dåligt med den här outfiten: Om det blir för varmt blir det lite jobbigt. För trikåtröjan jag har under är precis en sån tröja som gärna korvar sig, så jag vill helst inte ta av mig den svarta stickade saken.

Och ja, jag vet.
"Herregud, vilken dyr cardigan, eller vad fan det nu är!", men kolla, man kan göra så här med den också. (Idag har jag den uppochner, förstår ni).




Plus att alla plagg som köptes på Initial när Patsu var här i verkligheten är 20% billigare än vad som redovisas eftersom vi tillsammans handlade för över... hrm... HK$ 5000 och fick rabatt.
Och plus att massor med folk undrar om jag inte har blivit smalare så fort jag slänger på mig den här. 
Hahhahaha. 
Suckers.
Brukar jag inte säga.

Men i alla fall.
Tjockismagen väl dold.
Och nej, jag jobbar inte i högklackade skor.

3 kommentar(er):

hejdetärrasmus sa...

jamalik waqaf al-homar benes al-tala3a

Rim sa...

Hahah, det är väl du som är månen, antar jag?

Om det inte vore för att vi alltid börjar slåss när vi tillbringar mycket tid ihop hade jag gift mig med dig. På studs.

hejdetärrasmus sa...

tsssk

du är bara avundsjuk för att jag nyps bättre än vad du gör