torsdag, december 11, 2008

Brand love


Jajaja, vi vet redan att jag är kär i Initial-konceptet.
Det är så himla fint bara.
Inte bara att kläderna är vackra och välgjorda, men det känns som om butikerna har en själ.
Just nu hade de en pre-sale för VIP-medlemmar.
Halva priset på en massa nyheter.
30% på västen jag var så himla sugen på för några veckor sen.
Så ja, jag jag var tvungen att köpa den.
Och jag provade en miljard andra grejer när jag ändå var där.
Och pratade med försäljarna.
De gillade min hatt, förstår ni.
Min hatt som jag köpt på herravdelningen på H&M för HK$ 99.
I deras butik fanns liknande hattar för HK$399.
Så jag lovade att kolla om vi hade fler av herrhattarna inne, samt att kolla om klänningen med fransarna fortfarande fanns kvar i små storlekar på H&M.
I utbyte fick jag bonus-kalendern som jag suktat efter ända sen jag såg den, trots att jag inte handlade för över HK$ 3000.
Yey!


0 kommentar(er):