tisdag, december 23, 2008

Dan före vadförnåtsaru?

Men alltså.

Julafton imorgon, säger ni?
Det har jag inte märkt nåt av*.
Seriöst.

IKEA fixar.
Julmust och pepparkaka till mig?
Jaaaa!

*men det är faktiskt inte alls dumt att vara låta julen gå en förbi.
Rätt jävla skönt på sitt sätt.


3 kommentar(er):

KuriÅsa sa...

När jag var i Paris låste vi in oss med miljarders kalorier av olika slag och njöt av att ha egen tv för första gången på två månader. Det var gött det me! Och på julafton ringde bror med familj och sjöng julsånger i telefon och jag började nästan grina trots att jag ganska fett skiter i julen

säger Ozzy som just nu åker över ett alldeles klart vatten pimpat med en lilaorange solnedgång fy fan va fiiiiiint

Rim sa...

Naaaw.
Så fint!

Här är det muuurlet.

Rim sa...

Naaaw.
Så fint!

Här är det muuurlet.