onsdag, december 10, 2008

BREAKING NEWS!!!

Nu kan jag avslöja det som bara varit en osäker backup-plan i några veckor.

Jag åker hem till Sverige och har lite semester en stund för att sedan inställa mig på ett H&M i Göteborg för att jobba där i några veckor tills mitt visum blir klart.
Så vi bortser en stund från att mitt visum kunde varit klart lagom till att min semester varit slut om allt hade gått som på räls, och fröjdas, ja riktigt julefröjdas kan vi, åt det faktum att jag ska befinna mig i samma stad som familj och vänner i åtminstone någon månad och jobba.

Min mamma vet ingenting än.
Ingen vet någonting än.
Jag ville inte säga nåt innan det var någorlunda säkert.
Åh, jag är så himla bra på att hålla saker hemliga.
Det är nästan en superkraft, faktiskt.

Ooh, och som extra bonus får jag själv föreslå det H&M jag vill jobba på.
Just nu lutar det åt ett av de i Nordstan eftersom de verkar störst och säkert är aningen helvetiska att jobba i, särskilt det på Postgatan som är ett fullkoncepts-H&M.
Någon som jobbar på nåt H&M i Göteborg och vet ett bra man kan leka i?
Moahahahah.
Ahahahhahaaaah.

10 kommentar(er):

Anonym sa...

Wohoooo!!!!!! Vad braaa!!!!
Kom nu! Helst igår!
PUSS

/erika

Jakob sa...

O vilken trevlig överraskning. Jag rekommenderar H&M i Kompassen, nära till Super-sushi.

Erik sa...

+1 på Jakob. Super-sushi-närhet är bra och Kompassen är lagomt centralt.

k. sa...

Grymt! Nu kanske vi faktiskt kommer vara i samma land samtidigt!
Puss

hejdetärrasmus sa...

jag röstar för h&m lund. du får bo i min säng!

Rim sa...

Här har vi ett typiskt exempel på hur man kan påverka en bloggares liv genom sina kommentarer.
(Rasmus undantagen)
Jag har nu föreslagit H&M i Kompassen och inte Nordstan som min nya arbetsplats.
Super Sushi hade väldigt lite med saken att göra, dock. Jag gillar Sushi Deluxe bättre.

hejdetärrasmus sa...

bu för rim.

Anonym sa...

Personligen tycker jag att HM avenyn är det bäst skyltade, bäst organiserade och med bäst utbud. De i Nordstan är röriga, kaotiska och asjobbiga. // Ozzy

Rim sa...

Haha, jag vet!
Jag har en känsla av att de är de som skulle vara mest utmanande att jobba på.
Och mest utmattande kanske...
De uppe på Avenyn är inte fullkonceptsbutiker (de saknar ungdomsavdelning har jag för mig...), så det är nog därför de är mindre bråkiga.

Nayu sa...

Jag röstar på någon av de i nordstan, vilket som, om du väljer den i femman eller den brevid åhlens. Inte för att jag är någon du känner eller sådär, bara en hemlig läsare som njuter av dina intressanta och roligt skrivna inlägg. Fast nu är jag väl inte hemlig längre.