måndag, februari 11, 2008

Tjingeling folkens!

Nu har jag packat hälften av det jag ska till imorgon. Jag blir bortskickad till Moss tillsammans med en del andra för att hjälpa till när en butik ska göras om. Min förkylning har inte riktigt gett med sig än, men jag hoppas att det ska gå bra ändå.


I morgon bitti drar vi i alla fall ut till obygden och ska bo på hotell under de nästan två veckorna vi är där. Det ska bli spännande att se om jag kommer ha något internet den närmsta tiden eller inte. Det kanske behövs lite internet-rehab nu efter min förkylningsperiod. Jag har nästan vuxit ihop med min macbook så oskiljaktiga som vi varit. Utifall att jag skulle stå mitt ute i ödemarken utan internet tar jag med mig mitt Nintendo DS (Jag har fortfarande inte spelat klart Zelda.), iPoden, en mangabok, min elektroniska japanska ordbok (annars kan jag inte slå upp ord när jag läser mangan), samt min dator och nästan alla avsnitt av the Simpsons på min externa hårddisk. Min packning består till större delen av skrot... Men är man ett barn av överstimuleringens och teknikprylarnas era, så är man.

0 kommentar(er):