tisdag, februari 05, 2008

Rrrrrring!


Oh yeah! Sovmorgon idag. Ställer klockan på 7. Är uppe extra länge, jag får ju hursomhelst sova till senare än vanligt, det blir lika mycket sömn. Somnar till grannarnas mumlande konversationer som hörs genom de tunna väggarna. Vaknar helt själv och går upp precis när jag vanligtvis brukar stiga upp  (06.15) och när klockan ringer har jag hunnit äta frukost, läsa bloggar och till och med skriva lite kommentarer i bloggarna jag läst. Nu har jag en hel timme på mig att byta om och göra mig i ordning för dagen. En ball dag. Möte med H&M Japan Team klockan 9.30. Men innan dess ska jag förbi min gamla butik i Aker Brygge för att gå igenom ett feedbackpapper. Jag är så sjukt effektiv...

Fast jag upptäckte att jag har lite ont i knäna idag. Jag vet att jag är gammal, men vad faen...? Får skaffa mig stödgrejer för knäna så att jag inte sliter ut mig när jag tränar... Och kanske en liten, liten rullator.

1 kommentar(er):

Anonym sa...

En liten, liten rullator, precis som de gamla, små japanskorna har ^^