söndag, februari 17, 2008

STFU

Tillbaka i Oslo över helgen. Hade ingen lust att sitta och uggla på hotellrummet i Moss en hel helg. Skönt att vara tillbaka i sin egen lägenhet och ha allt man behöver nära tillgängligt. Stort minus: Grannarna som bor under mig är igång igen. Det övergår min fattningsförmåga. Folk som låter onaturligt mycket... hur tänker de egentligen? Jag har rätt att spela min musik så högt jag vill i ett extremt lyhört lägenhetskomplex. Lite extra bas... Sådärja. Eller tänker de över huvud taget?


Just nu är det inte ens musik som spelas. TV:n är på - på högsta volym. Jag är lite nazi när det gäller sånt här. Stampade lite i golvet. De bankade tillbaka. Behöver jag säga att de inte sänkte volymen? Så sjukt irriterande. Jag tror jag hatar dem pyttelite. Jag tror också att jag kanske ska be om att få byta lägenhet. Fy fan vad jobbigt...

0 kommentar(er):