tisdag, februari 26, 2008

seeegt

Jag kom mig iväg till gymmet. Trugade mig själv dit genom att lova att jag inte skulle köra för hårt. Det viktiga är att du kommer dit, kommer in i rytmen igen, sa jag.


Så jag konditionstränade lite, blev illamående av att lyfta saker och gick hem. Men jag gick i alla fall dit.

1 kommentar(er):

Pontus N sa...

Fan vad du tränar Rim! Ja, förutom det lilla uppehållet du skrev om tidigare. Så som du lyfter och har dig så ser du väl ut som en ny Wonder Woman snart. Ska jag kanske ge dig ett gladiator smeknnamn? Hmm, vad skulle passa dig... Kitty Killer! Yeah, det blir väl bra! Skämt åsido, jag saknar själv träning så jag håller på att spy. Jag har ett förmodat diskbråck och gör inget annat än att se på film och spela DS om dagarna. Det är mysigt i 3 dagar. Inte 3 veckor... Vi känns!