onsdag, februari 06, 2008

Work it, granny!

Stödgrejer för knäna är ju asdyrt juh! En kostar 180 NOK, och med tanke på att jag har två knän... Ja, ni förstår ju att det blir en massa pengar. Så jag har inte köpt några. Jag ska iväg till gymmet om en stund. Vi får se om jag kan gå sen... Jag ska förvisso få lite pengar snart, så då kanske jag känner mig rik nog att köpa knästödgrejer och en liten rullator. Dumt att låta bli egentligen. Det är inte meningen att knäna ska hålla på och knäppa och klicka som de gör nu... Plus att rullator låter som en himla kul accessoar. Kanske om man pimpar den med eldsflammor eller fartränder eller nåt. Fartränder! Det hade vart nåt!

1 kommentar(er):

Anonym sa...

jag tycker du kan fråga gym-personalen om de har några knep på hur du belastar knäna så lite som möjligt när du gör dina övningar. de borde ha koll. annars kanske det finns billiga knäskydd på nätet? puss och tack för besöket i mitt vardagsrum i kväll. (+ världens största tack för hjälpen med rufus. i love you.)