tisdag, februari 05, 2008

Veckans utmaning

Nu har det inte skrivits nånting om mitt gymgående och min träning på ett tag, dels för att jag är rädd att ni ska tröttna på att höra hur überhurtig jag är, och dels för att jag bara kom iväg til gymmet två gånger förra veckan. (Lustigt att det känns som ett litet misslyckande att bara komma iväg till gymmet två gånger på en vecka.)


Så därför har jag bestämt mig för att försöka gå till gymmet fem gånger den här veckan. Ingen behöver känna sig dålig här, jag skulle aldrig gjort det om Oslo var en någorlunda levande stad och jag hade något slags liv, men det har jag inte, så det är helt i sin ordning att tillbringa löjligt mycket tid på gymmet. Kommer jag klara det, tro? En timme om dagen. Det är allt. Jag kollar ju ändå inte på tv... 

Det börjar i alla fall bra. Det är måndag och jag har varit på gymmet en gång den här veckan.

0 kommentar(er):