söndag, april 08, 2007

Feberyra i bloggform.

Febern har börjat gå ner. Skönt. Jag har i princip sovit hela dagen. Ungefär 28 timmar har jag tillbringat i sängen, och nu är klockan 23.10, så det är väl dags att sova snart. Eric, Jenny och Catta lyckades roa sig på egen hand i Harajuku och Yoyogiparken. Och lite körsbärsblommor tror jag visst också att de hann se.

Nu ska jag dricka lite vatten och sova lite till. Förhoppningsvis har febern gett med sig till imorgon så att jag kan kliva upp ur sängen då...

2 kommentar(er):

tanja sa...

Stackars dig, du som väntat på de så länge:(

Färsk ginger är kanonbra, riv och pressa några groppar saft, blanda med några korn av färsk riven svart peppar och honung. En klunk och du dansar runt. Pga att den är såååå stark om inget annat:) Det är en gammal auraveda kur som stärker immunforsvaret (även vetenskapligt bevisat) Men inte stoppa det i varm té, det dödar både téet och allt nyttigt i ginger...
Krya på dig!!

Rim sa...

Tack för tipsen! Ska prova om jag orkar!