tisdag, april 10, 2007

Gaijin-gästbloggare!

Eftersom mitt liv är ungefär lika intressant som en 80-årig tants just nu, när jag är sjuk och allt, har jag bjudit in Eric, Catta och Jenny till min blogg.

De kommer med ett färskt gaijinperspektiv tillföra lite krydda till bloggen de närmsta dagarna. Håll utkik efter gästbloggarna.

4 kommentar(er):

Anonym sa...

Men va har hänt?? Nu får du bli frisk snart din stackare!

KRYA och KRAM!

k. sa...

Känner du nån Daniel Rimsan?
Min kompis Annika läste nämligen i hans blogg om nån Rim från sverige och då tänkte hon "hur många rim från sverige kan det finnas i japan..?"
It's a small world.
KRYA PÅ DIG HJÄRTAT!!
Gurka & Tomat!

Rim sa...

Japp. jag känner Daniel

k. sa...

värsta coolt ju! var 6e person du känner, käner nån som känner nån som känner nån som känner dig och genom det så har du en koppling till hitler genom mig.
Min kompis professor blev torterad av en officer som var i direktkontakt med hitler.