onsdag, januari 14, 2009

H&M Sverige

Öhh... det är tråkigt att jobba på H&M Sverige.

Det typ... händer ingenting.
I Göteborgs största butik liksom.
Dött.

Plus att min position, Avdelningsledare, inte finns.
Jag är så van vid att ha ett golv att sköta.
Nu typ VM-ar jag bara lite för mig själv.
Flyttar på färgkombinationer och sådär.
Viker kläder och sätter på storlekstejp.
Vilket i och för sig är sånt jag tycker är kul,
men jag saknar att springa runt på ett golv och försöka, med all sin makt, att registrera och prioritera alla saker som behöver åtgärdas. För att sedan springa runt på andras golv och försöka få en överblick över hur resten av butiken ser ut. 
Sånt är kuuuul.
Jaaaaa.

2 kommentar(er):

Erik sa...

Du får försöka se det från den ljusa sidan. Understimulation borde leda till att du får massor med tid över att filosofera på :)

Susanne Löf sa...

Du har mitt drömjobb!
Jag är snart färdigutbildad VM och H&M är min första prioritet att få jobba på just nu.
Jag har både haft praktik som VM och sommarjobbat på H&M tidigare och nu vill jag inget annat än att jobba där.

MVH Susanne Löf