lördag, januari 17, 2009

Hörrni...

Jag har en kompis som heter Lina. 

Lina är trevlig och har en asball unge och vi umgås sporadiskt när jag är hemma.
Men nu har jag inte hört av mig till henne alls.
Och jag får lite dåligt samvete.
För det är inte så att jag inte tycker om henne.
Jag är bara... trött. 
Och lite lat också.
Jag pallar inte att flänga runt nu är jag är hemma.
Jag gjorde det när jag bodde i Norge och skulle hinna med att träffa ALLA under de korta helgerna jag tillbringade i Göteborg emellanåt.
Det var inte så... tillfredsställande.
Så nu planerar jag ingenting.
Ska hänga med familjen mest.
Ni andra får komma till Japan sen.
Deal?

2 kommentar(er):

KuriÅsa sa...

Moaha haha, jag har fått Rim-dos irl! Hurra för mig, vilket privilegie! (Privilegium?) Fast jag kommer nog till Japan så småningom också. När jag blivit rik.

Anonym sa...

Lina har varit fullt medveten om att du har varit här ett tag men tänkt att nu är det lite upp till dig att känna efter om du har tid och ork att träffas. Men vi kan ses i Juni i Japan och fira midsommar tillsammans eller nåt :)