lördag, januari 31, 2009

Vet ni vad jag ska göra idag då?

Jag ska jobba!

På en löööördag.
Ni andra, ni sitter säkert hemma och pillar er i navlarna... kollar lite tv.
Men det gör ingenting, för efter jobbet ska jag gå och se Ozzy tävla i impromästerskapen.
Och det ska inte ni.
Jag ska hejja skitmycket så att hon vinner.
Yes.
Gooooo, Ozzy!!!

3 kommentar(er):

Anonym sa...

Rim, Rim! Med risk nu för att låta som en total stalker (jag lovar, jag är inte det). Guess what? Jag såg dig igår i fredags!=O
Ok, jag har alltid vetat att du är en riktig människa av kött och blod men det kändes ändå lite småskumt att se dig IRL efter att ha följt din blogg så längeXD
Tänkte hälsa faktiskt men du hade hunnit försvinna efter att jag kom ut ur provhytten=(

Rim sa...

Oooh, min egen personliga stalker!!!?!
Om du nånsin skulle få för dig att hälsa måste du presentera dig som "Zofy" inser du va?

Anonym sa...

Jepp, får se nu om jag hinner springa på dig innan du åker. Kanske måste jag stalka lite på riktigt iallafall?!!