tisdag, januari 20, 2009

Lukta-på-fisen-dansen

Till alla (utom Erika och Rasmus som jag faktiskt vet har varit på arabfester):

Så här dansar vi blattar.
Typ.
Fast när vi inte är en danstrupp  väljer vi en av rörelserna och håller oss till den.
Alltså antingen "Vem har fisit?" eller "Det kommer härifrån!"




Värt att notera: När jag var 12 år dansade jag och min lillasyster i en danstrupp som uppträdde med den här låten i Hammarkullekarnevalen. 
Vår dans innehöll också moment av lukta-på-fisen-dans.
(Fy fan, det är så jävla kul att dansa så. Stampa omkring och bara... lukta på fis...)
Jag skulle ha blivit Lilla Karnevaldrottningen det året fick jag veta, men gick miste om både titel och sidenband om axeln på grund av en teknikalitet. 
Buuu.

3 kommentar(er):

Anonym sa...

De jobbar ganska hårt med att vifta bort fisen också. Först med fötterna, sen liksom jucka bort den med höften. // BajsOzzy

k. sa...

Stop och belägg! Varför visste jag inte det där?? Vad var det för nån teknikalitet? Skit samma förresten, DU BLEV BESTULEN PÅ DIN TITEL!!!

Rim sa...

Ozzy, de kanske inte juckar bort den, de kanske förbereder sig för att fisa mera...!

XOXO: Mhm. Orättvist!